Marathonlöpare

Igår söndag var det dagen för det inställda Marathonloppet. Eller jag ska nog kalla det Marathonloppet som genomfördes av entusiasterna. Förutom morgonpasset i Central Park så såg vi löpare som sprang, ett eget marathon. Vissa sprang hela sträckan andra sprang säkert fram och tillbaka på Manhattan. P och jag nöjde oss med ett pass i Central Park på 6 km. Massor av löpare sprang, men sina nummerlappar och flaggor. Dom hejade på varandra och en del NY bor klagade på att det var lite rörigt kring Central Park. Men det var ändå lite rörande att se. Själv sitter jag här med en medalj som känns lite udda att hålla i...

Måndag, P vaknade kl 4, jag sov gott nån timme till. Det är rätt ok med lite jetlag ibland. Idag hoppade vi över morgonjoggen. Det räckte med lördagen och söndagens promenader. Vi lyxade på oss att ta tunnelbanan söderut och sen har vi shoppat! Massor av shopping blev det idag. En klänning till mig, jeans och skor till P, lite fler jeans till mig och inte minst 1,5 timme på Victorias Secret. Det är verkligen lyxigt att handla där. No mens are allowed in the fitting area, och P trodde tillslut att jag hade försvunnit...Men jag kom ut med en fin rosa påse!

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!