Mot San Fransisco!

Då är vi på väg! 
Jag, P plus M&M på en helg till San Fransisco. 

Vi har precis lyft från Köpenhamn och det var där inte helt självklart att vi skulle komma vidare. Jag och P hade nämligen inte blivit incheckade korrekt på Arlanda och var alltså tvungna att hämta ut bagage, checka in igen och med säkerhetskontrollens långs köer kändes lite stressigt en stund... 
Eller typ varenda sekund av den tid det tog att få ut bagaget, springa ut och kasta in bagaget igen. 

Där och då, när rösten låg i ett läge av hög falsett lite, fick vi tillslut hjälp av en fantastisk kvinna på SAS! Fast track genom security, rätt genom passkontrollen och rakt ut i planet. Vi var inte sist på men jag hade nog inte andats på de sista 10 minuterna. 

Nu sitter vi här, på en helt egen "4" rad.  Jag breder ut mig och väntar på lite vin 🍾 

Livet känns bra just nu! 



Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?