Några dagar senare

Ytterligare en långhelg är över, nu börjar på nåt sätt "vårterminen" på riktigt. P ska iväg hela veckan, jag har 5 bokslut att få ihop så denna vecka blir lite pressad. Dessutom kommer kaminfirman imorgon för att installera vår kamin.
Farfar får hämta barnen några dagar och Emma har beställt pannkakor till middag...

Emma börjar bli så stor, denna helgen har hon övat att våga gå hem till kompisarna på gatan utan mig eller P. Idag kom hon ända fram, hon var så stolt över sig själv, och jag med såklart! Hon har börjat bli intresserad av bokstäver och vill gärna skriva ord. Häst, zebra, uggla är bara några exempel.
Oscar kör på med sina bilar och jag käkar glass.

Nu ska det bli lite ordning och reda - zumba med några av grannarna och bästa Åsa som vill dela sin nya häst med mig. Låter spännande!

Året ska avrundas med en runda på 41 km i New York, 2 dagar före presidentvalet, undrar vad som kommer vara värst. Maraton eller valet?

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!