En bra måndag!

Det är inte varje vecka man tycker sig ha en måndag, men idag var en sån.

Kaminstallatören skulle komma på morgonen, runt 8-tiden. Det vet man ju hur det brukar vara tänkte jag, men se där gick jag bet. Kl var nog nästan före 8 när det knackade på dörren. Jag ber därför nu om ursäkt till alla hantverkare som kommer när dom lovat. Jag valde att stanna hemma en stund för att slippa köerna till stan, när jag åkte var kaminen utom skorstensröret redan på plats. Inkluderat en trevligt kaffepaus...När jag kom hem från jobbet med barnen kl 17 så var allt klart, helt fantastiskt! Snyggt och rent på golvet, kaminen ser jättefin ut och allt känns bara så bra!

Dessutom har jag fått två rara troll att somna före kl 20 och det gör denna måndagen till en extra bra måndag .

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!