Härliga ord från barnen

Snart är det min födelsedag sa jag idag vid middagsbordet, Emma tittar storögt på mig och säger
- då vill jag komma på ditt kalas, får jag det?
- Javisst svarar jag, det är klart att du får. Sen frågar hon
- hur många år blir du då?
- 38 svarar jag. Emma börjar skratta...

Oscar frågade flera gånger när vi var framme
- var är sälen?  


Nu lite smygreklam. Det tillhör inte min vardag men denna gång kunde jag inte låta bli. Ni som känner mig vet att jag avskyr mörkt bröd och jag har alltid lite dåligt samvete när jag handlar bröd för att jag alltid köper vitt bröd. Nu köper jag ofta Pågens Äntligen, eftersom jag tycker dom är goda. Idag såg jag en annons om att bli testpilot och jag kände direkt att det ska jag bli och för alla er som oxå vill bli det hoppa in här: http://smartsontestpilot.se/pagen-antligen/bli-testpilot  







Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!