God morgon!

Nu tar jag tillbaka vad jag skrev om kl igår, det där med att man inte fick sova längre eller nåt sånt. För det hände hos oss i natt istället... Igår när jag gick och la mig infann sig som vanligt den där nattångesten som jag haft ett tag. Ni vet den där känslan "bara jag får sova bra i natt". Sen somnade jag snabbt, jag måste bara konstatera att känslan finns sen släcker jag lampan och sover. Imorse vaknade jag när klockan ringde och undrade om det var normalt att känna sig så frisk? Jag hade sovit hela natten utan avbrott och undrade direkt om barnen andades... Ja, man är ju lite skev. Men efter duschen när jag gick ut i köket ser jag på en klocka att den står på 7.25. Jag ler, eftersom jag vet att kl är 6.25 - vi fick på nåt sätt ändå vår "sovmorgon". Dessutom en underbart solig morgon.

Tack för vintertid!

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!