Glömde

Jag hade en bra story i mitt huvud, men det var nog igår och nu är den borta. Jag behöver lära mig hur jag skickar ett snabbt inlägg med mobilen. Ja, det förståss den är ju mest upptagen nu för tiden. Emma har ju upptäckt att man kan spela spel med den så nu ser jag inte röken av den. Men däremellan kan jag ju försöka lära mig hur jag ska göra.
Emma och jag hade hela förmiddagen för oss själva igår, det var jättemysigt. Vi tog en promenad i solen, hade lite myspys och på eftermiddagen åkte hela familjen hem till Åsa och hade en mysig kväll där. Vi såg bland annat en jättegullig film på kvällen, en typisk tjejfilm full med kärlek. P var på fest och kom och hämtade mig på vägen hem.
I morse skulle vi ha en extra timme att sova, men det gäller ju inte när man har barn kan jag konstatera. Det kändes snarare som vi förlorade en timmes sömn, eller hur blev det nu? Jag fick ialla fall sova lite längre så jag ska inte klaga.
Nu är det ny vecka och jag tar tag med nya tag och tänker att det blir en bra vecka!

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!