Finlir hemma

Farfar är på besök denna vecka. Det har resulterat i ett målat staket i carporten, nya krokar i badrummet, färdig mat på bordet när jag kommer hem från jobbet. Glada barn som får massor med uppmärksamhet. Det är helt klart ett liv jag skulle kunna vänja mig vid. Snart ser det annorlunda ut, men jag ska minnas denna vecka som redan har gett mig mer energi och det är bara onsdag.

Härligt härligt, våren är på god väg! Det har varit lite blåsigt sista dagarna men det är helt klart vår i luften, om jag stänger ögonen och ser ut över gråa, kalla Öresund. Man får galna idéer på våren, förr blev man kär i alla möjliga killar numer är föremålen något annorlunda. För ett år sen var det Eastwood och idag hände det igen - jag hittade ett hus idag...
med en jättestor gräsmatta, pool, och ett stall! jag tror jag köper huset, Eastwood och en ponny till barnen. Plus en åkgräsklippare till mannen. Vad tror vi om det? Den här gången ska har förankra mina galna impulsköp lite bättre, det är helt säkert.

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!