Tjejkväll och Melodifestivalen

Vi har haft en lång vecka med både trötta barn och föräldrar. Det var roligt att vara i Stockholm en helg, men det sätter snabbt sina spår att man kom hem 01.00 söndag natt. Man ligger på nåt sätt efter hela veckan.
När jag spontant blev bjuden på tjejkväll med middag, melodifestival och snacks var jag inte sen att tacka ja! Dessutom uppmuntrades jag att stanna borta över natten och njuta lite extra av några glas vin och en sovmorgon. Vilken lycka, jag njöt av en stunds frånfälle från familjen och fick jag massa ny energi. Tänker på Sex and the City 2 och lägenheten som vännerna använder för att samla ny energi - inte att underskatta!

Min väninna är gravid och hon utstrålade det där speciella som inte går att beskriva. Lugn, lycka och en enorm kärlek. Det värmer hjärtat att se det, man blir påmind om att kärlek är fantastiskt. Alla dagar behöver innehålla kärlek och igår fick jag en rejäl dos från mina vänner! Tack för att ni finns!

Nu är det söndag och jag njuter i soffan med ett barn som sover gott, det andra tittat på Nicke Nyfiken. I mitten sitter jag och bloggar om livet som småbarnsmamma, det är ett underbart liv!

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!