Lyckans lördag!

Vilken härlig dag, våren var på besök, god frukost hos goda vänner, en tur på stan, eftermiddagen avslutades på barnkalas.
Emma och jag hade frukostdate hos våra goda vänner med en liten bebis. Det är mysigt med bebisar, den här lille är precis två månader och jättesöt! Han verkar dessutom vara otroligt snäll och den lilla familjen verkar vara så lycklig. Det smittar alltid av sig lite, jag känner mig alltid lite extra lycklig när jag är bland andra lyckliga människor.
Vi fortsatte dagen och gick till en ursöt butik där E fick en rosa klänning. Efter det gick turen till Triangeln, där det skulle inhandlas nya vårkläder till E och en par nya springskor. Hon valde lila! Det är en fin färg och roligare än rosa, hon valde en ullig fleece, en vindjacka och ett par lila skor. Dessutom bad hon fint och fick ett par lila tajts, allt utom ytterkläderna finns med i sängen. Hon skulle sova i allt! Då vet man att man har köpt rätt saker, Emma var lycklig i sina nya kläder! Återigen har jag en varm lyckokänsla i magen!

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!