Lata dagar

Lördagen började med regn och kändes som höst...Tandläkaren med Emma stod på morgonschemat, det var snabbt avklarat och sen en tur till Toys r Us. Barnen fick välja varsin leksak. Oscar valde en BMW med ett hästsläp och Emma valde då en Mercedes hästbuss. Jag valde en "startlåda" med lego och Petter valde tacksamt att betala...

Hemma igen sken solen och vi kunde vara ute nästan hela dagen. På eftermiddagen kom regnet som senare på aftonbladet.se beskrevs som total kaos. Vi satt då hemma och lekte med de nya leksakerna vi hade handlat. Petter och Oscar lekte även Mowgli och Baloo...


På kvällen lagade jag min livs första paj till middag, Tacopaj! Jag ger mig själv VG, det var superenkelt och jättegott. Barnen åt prinskorv i sina tacoskal, det såg också gott ut ;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!