att ogilla

... ett badkar - jag ogillar vårt badkar. Vare gång jag går in i badrummet blir jag påmind om stackars Oscar som hoppade lite för att vara bra, så lite av hans framtänder slogs av...

... det faktum att jag inte kan sjunga, det hade gått bättre om även jag kunde sjunga Imorgon är en annan dag eller gamla Imperietballader för barnen när dom ska sova...

... att vin innehåller mer kalorier än jag verkar göra av med under semestern...

... att vi har oktoberväder mitt i sommaren...

jag ogillar av princip att ogilla, trots det verkar jag vara i en period av mycket ogilla.

P tillbaka i Stockholm och jag haft en skön eftermiddag med barnen. Vi fixade lite ute och sen var vi på fikakalas hos Oscars kompis Alioth. Det var roligt, synd att vi ska flytta...
jag och barnen sjöng Saades låt Popular, köpte pizza till middag. Barnen åt långt mer än jag trodde så jag kan konstatera att 1 pizza är lite snålt på oss tre.

Turligt nog fick man glass istället för pizzasallad så när de söta små trollen sov så njöt jag av en god Italiensk glass, i total tystnad och lugn och ro.

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!