Semester i Sälen

Härligt, härligt med semester. Idag har vi lyckats med konststycket att få hela familjen Höglund inkl morfar redo för slalombacken! Jag trodde knappt det var möjligt men det gick över förväntan. Oscar hade svårt att stå i början men efter ett par åk med P så gick det jättebra. Emma och jag tog oss ner för backen och började med lunch...Sen skulle göra vårt premiär åk. Allt gick planenligt ända till vi kom fram till snurran vid liften. Ja, det känns förfärligt men det är bara att inse, jag har blivit en av dom där som man lätt skrattade åt när man var yngre. Jag puttar fram Emma och när det är dags för mig så fastnar jag i snurran, med ett ben på varje sida. Där stod jag, Emma stod framför mig redan framme i liften. Jag hade såklart inga stavar så jag kunde inte ens slå av mig skidan utan fick snällt se mig om efter någon som kunde hjälpa mig. Tänk om P hade stått i närheten, då hade han dött!
På eftemiddagen tog jag två åk med morfar i stora backen, det kändes bra men även då insåg jag att jag åker hellre än bra ;-) Även kläderna känns som att som sett sina bästa dagar, jackan har jag gett till P - själv tog jag min stalljacka så jag åker omkring och gör reklam för MR. Byxorna passade även när jag var höggravid med Oscar ;-) så imorgon så jag byta byxor med morfar (68år)
Efter middagen skulle P tända brasan och då rök det in i hela stugan...

Jag älskar fjällsemester!

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!