härliga söndagar!

Söndagar är mysiga dagar. Vi har sällan bråttom alls, dessutom är det ridning för både mig och Emma. Söndagarna får vara kvar.

Igår var vi på middagsbjudning - utan trollen! Hur trevligt som helst. Bäst av allt var att barnvakterna stod redo även imorse så att vi fick sova ända till halv 10!

Mitt på dagen var det hoppträning på schemat, första för terminen och det kändes att det var ett par veckor sen sist. Men det var roligt - i vänster varv. Hmmm, innebär att jag måste stärka honom i vänster sida, hur gör jag det bäst? Några obehagliga kurvtagningar i höger varv, ett par jäkligt bra och kontrollerade språng i vänster varv gjorde det hela till en bra träning!

Rutinen att lägga barnen fortsätter, det går frammåt. Efter ha lagt lillebror utan problem i två dagar var det nu min tur ikväll och det tog så otroligt mycket längre tid...E somnar på tre minuter, nåt att glädjas åt! Nåt annat att glädjas åt är när det är Solsidan på tv och jag har en hel skål full med godis framför mig!
Hurra för söndagar!

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!