På god väg!

Jag är på god väg mot gå igen. Ledig tid med familjen är precis vad man behöver, blandat med lite tid för och med mig själv. Ingen stress så långt ögat kan nå och trots att alla gnäller på sommaren är jag jättenöjd!

Vi avslutade vår vecka i Skåne igår, körde hem och bestämde oss någonstans längs vägen att det var dags att flytta in på riktigt nu.

Idag tog jag fram springkläderna igen, det stod "långlopp" igår men eftersom vi satt i bilen fick det bli idag istället. Jag bestämde mig för en runda och hoppades att den skulle vara omkring 10km. Jag fick lägga en sista spurt runt kvarteret för att nå dagens mål. Tänk så nöjd man kan känna sig efter ett träningspass, det hjälper oxå till att komma framåt på alla sätt och vis.

Fortfarande två veckor kvar på Ps ledighet sen är det lite mellanspel fram till slutet av augusti när jag hoppas vara uppe i 15km och redo för jobbet igen!

Egenodlad potatis skördades idag ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!