En liten summering

Ytterligare en vecka har passerat. Jag har gjort en massa saker och jag har ett schema från mitt möte i måndags där jag skulle fylla i vad jag gjort. Jag antar att det ska synas tydligt och nar jag nu tittar på min vecka som gått så tänker jag att så värst mycket "återhämtning" och lugn och ro har jag nog inte haft. I torsdags tog jag igen mig på förmiddagen och sov ända till 12.45!? Då vaknade jag och var givtvis hur stressad som helst över att jag hade sovit bort hela dagen...

I fredags spelade jag en runda golf, 9 hål och det gick bra. Inte världsklass men det var en trevlig runda och jag har bokat en ny till tisdag. Då ska vi spela tillsammans, jag och P. Ska bli skoj, det var väl några år sen sist.

En del funderade har jag haft tid med trots allt och det är jobbigt ibland. Det känns tungt att gå igenom vissa bitar och jag är glad att jag kan prata med P om det. Jag gör det här tillsammans med honom och det känns skönt. Emma har ögon i nacken och frågar direkt varför jag torkar ögonen...Ja man kan väl inte ljuga för någon, men jag försöker nog mest för mig själv. Korkat, jag vet, men det känns ändå fortfarande lättare att itne tänka så mycket och stoppa huvudet i sanden och le. Lite som pingvinerna i Madagaskar, "Le och vinka, bara le och vinka." Det känns som jag just nu.

Veckan avslutades med fest på Singö på lördagen och födelsekalas hos mamma på söndagen. Sist men inte minst en löprunda på 7 km, jag sprang typ hela rundan och kände mig förutom trött och svettig otroligt nöjd!  
Kommande vecka blir lite i samma stil, en del möten, lite golf, träning och så ska jag nog få in lite vila där emellan :)

En gammal bild från 2005 som jag tycker passar bra idag :)


 

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!