Otrevliga personer göre sig ej besvär

När man en måndagsmorgon dagen efter en storm så är man lätt ödmjuk för att vissa ändringar sker. Min flight till Göteborg ställdes dock in redan igår, utan meddelande.
Inte mycket att göra åt det, idag fick man en kaffe som plåster på såren. Undrar dock var mellanskillnaden för biljetten tog vägen... Glad för min kaffe går jag vidare till bagage drop och träffar en otroligt otrevlig person där. Det får kaffet att smaka dåligt redan innan jag köpt den. Allt jag bad om var en gummisnodd, men se det hade hon då rakt inte. Gummibanden som hon hade på sin disk var till för nåt helt annat och så puttade hon iväg min väska!?
Nu har jag druckit min kaffe och fortfarande sur på tanten utan gummiband, vilken idiot. Hennes dag måste börjat sämre än min.

Idag skiner solen och det är underbart vackert ute!
Ha en härlig dag idag alla!

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!