Inläggsmaraton

Mitt fredagsinlägg kom in just precis, och nu ska jag lägga in mitt lördags och sändags inlägg. Så håll tillgodo med två inlägg direkt. Bla Bla...

Helgen har varit underbar, jag tycker vi har tagit tillvara på det mesta och varit mycket med barnen. Det var kvalitetsumgänge på nåt sätt.
Emma och jag var och provred Saga, en shettis som bor en bit bort. Det var en mysig lite ponny som vi kommer ha mycket nöje med, det är jag säker på. Vi borstade och fixade, Emma kammade mest manen, men provade även att borsta hela kroppen. Sen tog vi en tur och Emma satt stadigt i sadlen och styrde och stannade när hon ville. Det var kul att se. Sen ville hon även att Saga skulle springa lite och vi travade två varv runt ridbanan, körde lite slalom och sen var vi klara.















Samtidigt så var Oscar på äventyr på brandstationen som hade öppet hus. Han var i extas och P hade svårt att hålla ordning på honom, men det var iallafall väldigt lyckat.

Nu är det snart ny arbetsvecka igen, och nästa helg är det 1a advent. Det här året har flugit fram och snart är det jul. Jag älskar julen med allt vad det innebär, ska se till att få tid till alla julpyssel som jag önskar ha. Pepparkaksbak, både vanliga och hus. Chokladkokning och kanske knäck...



Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!