Solen skiner!

Idag, liksom igår kan man inte klaga på vädret. Sol, kanske inte badvärme men helt klart godkänt. Man sänker sina krav snabbt märker jag. 

Igår var ju första dagen på sommarlovet och då sov hela familjen till kl halv nio. Emmas kompis Juni hade sovit över och jag hade lovat pannkakor till frukost. Har man lovat så har man... Lyxfrulle med andra ord! Efter lunch släpade jag ut hela familjen och granntjejen på promenad med Honey. Där blev det ett stopp i vägkanten där vi funnit smultronskatten.


Jag föreslog därefter att vi skulle åka till Ulvagubbens självplock men fick genast till svar att annars kan vi ju köpa jordgubbar...Jaha, det var ju ett bra svar.  

Idag har vi haft fullt hela dagen, solen har lyst hela dagen och jag är nöjd. Middag från MAX underlättar livet ofantligt mycket.

Promenad i kvällssolen ramar in ännu en härlig dag. 









Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!