Full fart

Efter att nybyggarhetsen visade sig förra helgen så har vi denna helgen kommit ikapp något. Jag begav mig till vår lokala bygghandel, Fredells Byggvaruhus. Pratade med min favoritsäljare, åkte därifrån en timme senare och hade beställt virket till vår köksaltan. Ny skulle här byggas! 

Så här på söndag kväll så summerar jag helgen. 
Lördag: Altan påbörjad, Knivsta marknad, kaffepaus med Åsa, middag, lite vin/öl på grannens altan och till sist Mello! 
Söndag: Altanen i det närmaste klar, en skojig tur till Bauhaus med Oscar, ett tufft träningspass och en skön kväll med ett avslutande hockey guld! 

Helgens aha-upplevelse är när jag inser att jag glömmer tid och rum. Verkar strunta i allt för att "bara göra klart altanen". God insikt säger mig att det är då man kan få motorstopp. 







Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!