Flera dagar senare!

idag är det den 28 december. Julen har passerat och vi har haft en helt galet bra jul. Fullt hus med bägge mina bröder, deras familjer, min mamma och hennes sambo kom. 8 vuxna och 7 barn!
Övervåningen har huserat 9 st om natten och fungerat som lekrum på dagarna. Köksön har trots avsaknad av stolar fungerat precis som jag önskade, kan även ha berott på att det var där allt godis stod...
Många glada skratt och roliga kommentarer från barnen.

Största utomhusbelysningen i kvarteret finns numera i vår flaggstång!

Snö, sol och några minusgrader gjorde det hela till några helt magiska dagar.

Julklapparna uppskattades och har använts flitigt.

Apple har gjort intåg i vår familj på allvar nu! När iPad2 var slut på affären så köpte P en appleTV istället. Sedan dess har vi försökt koppla ihop alla våra enheter, reda ut vilket AppleID som ska användas, det ska bara vara så bra när det fungerar. Telefonen och datorn visar samma bilder och det är ju det jag är mest intresserad av. Nu har jag fått in alla bilder från canonkameran in i iPhoto på datorn men jag kan inte få in dom i bloggen... Jag misstänker starkt att min googleägda blogg inte vill jobba med apple. Någon som vet?

En workaround - Nu är dom snart inne i telefonen via iCloud och då kan jag få dom i bloggen!





















Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!