Min profil

Jag läste min profil idag och undrade lite vart mitt pussel tagit vägen? Det har blivit liggande på golvet på vinden sen vi flyttade kanske, eller är det så att man pusslar på utan att tänka så mycket på det längre? Ja, det spelar såklart mindre roll men jag tror att pusslet åker fram tillsammans med att våren kommer. Det är nog så fet brukar vara, man går lite i ide på vintern och då händer inte så mycket mer. Men nu börjar det bli vår, ljuset är på god väg om några veckor ska vi ställa om klockan och det är ju skönt. Fåglarna kvittrar vårsång och jag har druckit min första kopp kaffe ute, vi har grillat och barnen verkar både piggare och gladare.

Oscar har haft födelsedag! Tänk att han är tre år! Tre år och helt underbar. Han verkade rätt ointresserad av att det var hans dag, jag påminde och pratade om det, Emma och jag köpte present och tillslut blev han gladast för en n ur filmen Cars 2.

Snart dags för Emmas födelsedag, hon ser verkligen fram emot denna dag. En dag som ska firas i Skåne ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!