Lyx och flärd!

Jag sitter nu på tunnelbanan för att unna mig en timmes lyx och flärd hos frisören. Det ska bli spännande då jag efter rekommendation valde en, vad jag tror, rätt hipp frisör.
Det återstår att se om jag är lika hipp...

Speciellt hipp kände jag mig när jag igår hade besök av en trädgårdsinspiratör. Konstigt ord, jag hittade just på det. Vi gick i drygt 2 timmar runt våra enorma ägor (1000 kvm) och pratade om buskar, stenar, blommor etc. Jag blev jätteinspirerad och inser att trädgården kan komma att bli lika dyrt som huset om man vill.

Jag vill ha en oas med lättskötta växter och förstod igår vilket jobb det kan vara bara att få dit allt. För att inte tala om vilken enorm kunskap och fokus.

Jag tror vi börjar med altanen, sen tar vi paus och njuter lite av livet sittandes på vår fina altan ;)




Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!