Ridtur i moll

Det är kul att rida, särskilt när det går bra! Jag har träningsvärk i magen, hurra! Då vet man att man har gjort rätt, ialla fall bitvis. Contessa gick jättebra i tisdags när jag red. Jag passade på att rida innan barnen hämtades på dagis så det var tomt i ridhuset. Ikväll skulle vi rida igen, tyvärr var det bara ledigt i det stora ridhuset och där var det lika hårt som ute så det gick mest att skritta, och trava ett halvt varv i taget. Är grymt trött på vintern nu...

Jag har haft massa saker att skriva i min blogg, tyvärr är datorn ofta upptagen fram till jag somnar. Först av Emma som kollar på Rosa Pantern och sen av P som spelar spel. Dags att köpa en egen som bara är min? Emma har förövrigt kommit på att hon inte vill åka till Bulgarien igen utan hon vill åka tåg till farfar, vajjan. Momo ska sen komma dit...rätt mycket billigare än Bulgarien och rätt mycket kallare. Jag hoppas att våren och värmen kommer snart och sen drömmer ialla fall jag om att åka iväg till solen.
Nu börjar mars, och det är en vårmånad i Skåne så jag vet att det är nära nu!

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!