En helt perfekt dag!

Det kommer bra saker av allt, även av sjuka barn. Idag har varit en helt perfekt dag och det beror till stor del på att Oscar blev sjuk igår. Vi sov till lite innan halv åtta, gick upp och såg ut på en klarblå himmel och strålande sol. Dock -5, men det gjorde ju inget eftersom ingen skulle ut just då. Jag bestämde att städning stod på agendan, vädra, få in vårluft och fixa lite vårfint. Lördagförmiddagar ser alltid lika ut. Efter frukost går jag och Emma till affären, då ska det handlas lördagsgodis. Mums! Har vi tur jobbar min väninna så då bir det en längre tur med lite tjejsnack.
Efter lunch satte jag lite fart, Oscar sov och Emma pysslade. P fick nitlotten och fick åka till COOP. Det dröjde inte länge förrän det kom kaffebesök, det finns ju alltid plats för en kaffepaus och på baksidan lös vårsolen. Helt underbart skönt att sitta i solen och dricka kaffe. Emma lekte i sandlådan, Oscar sov gott i vagnen och jag kände att det var livskvalitet på hög nivå.
Njut av livet, det är en gåva som man ska ta till vara varje minut av!

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!