En ledig dag!

Vad gör man på en ledig dag? 
Jag brukar ägna större delen av dagen att ha dåligt samvete att jag inte gör nåt...skaffar mig lagom mycket dåligt samvete och bygger upp planer om allt som borde/måste göras. Varav typ inget kommer bli gjort. Har dock lovat mig själv (mest P) att inte starta några projekt innan julafton. Annars är jag expert på att riva ur alla garderober och när allt ligger på golvet så händer något annat. Allt ligger kvar och för att städa upp så trycker jag in allt i garderoben igen. Resultatet blir att det är mycket värre ordning än från början. 


Nu ligger tvätthögen som ett berg och känns nästan obestigbart och jag sitter i soffan lite handlingsförlamad! 

Alltså onjuter av en  ledig dag...

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!