Ny månad, nya idéer

Igen, sitter jag på tåget hem från jobbet. Imorse på väg till jobbet tittade på alla andra som precis som jag var på språng till sina jobb. Tänkte att jag vill vara som dom, passa in i deras värld. En värld där jag alltid känner mig lite utanför, lite mal place på nåt sätt. Funderar på om det är fel på mina skor eller kanske min väska? Blir det bättre om jag ändrar mig lite, skulle jag passa in då? 

Förnuft och känsla hänger inte ihop, det vet jag, men jag har svårt att få ihop det ändå. Jag letar vidare efter min plats och när jag hittar den så kommer jag att ta den! Jag kommer prova mig fram och i kväll ska jag prova att cykla Mountain Bike. Ska bli kul och se om det är nåt för mig...

Hemma har framsidan börjat sin förvandling, grannen och deras barn höll koll. 


Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!