Måndag 23 september

Avslutade veckan med ett träningspass och börjar den nya med en begynnande träningsvärk. Bra gjort!
Passade grannens tre barn lördag till söndag och det gick förträffligt bra. Fem barn känns ändå som det är i mesta laget. Fast det är klart, säg vilken lördag senast som vi hade tyst, lungt och helt egen föräldratid redan kl 20.00?
 
Emma och jag hade dessutom lite kvalitetstid i fredags. Jag hämtade tidigt och så stack vi ner och fikade på kommunhuset. Lät avtändande men det är först och främst det enda kaféet vi har i Knivsta och det är faktiskt riktigt trevligt. Trots att det ligger i kommunhuset. I samma hus ligger även biblioteket som efter fikat ärades med ett besök.

Villaträdgårdens historia till mig och tio barnböcker på lånekontot. Perfekt!
 
Lördagen med alla barnen blev dessutom en perfekt Buzz afton. Nu buzzar jag "Air Wick black edition".
Vem förutom barn tycker det var häftigt med ljus som ändrar färg!? Stora ögon! Och det var jättemysigt.
Själv måste jag tyvärr säga att jag tyckte att de doftade för mycket, och för kraftigt. Badrummet blev en bra plats efter lite fundering.


Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!