Ytterligare några dagar

Hur gick det här till... jag känner mig helt slutkörd efter att ha varit och handlat. Inkluderar lite hjärtklappning och totalt stopp i hjärnan. Jag förstår varför jag på sista tiden haft svårt att gå och handla, inte ens skor har inhandlats...

Nä vet ni vad, nu har jag tröttnat på det här. Man får ta sig i kragen och shape up tycker jag.

Det regnar ute och jag gör såklart tusen planer för vad vi kan göra. Inkluderade att skura kylskåpet, invändigt!?, tidigare idag...bara det är ett bevis på att nåt inte är som det ska.

Oavsett så har det varit skönt att ha barn och P på plats under dagen, det känd bra att ha sällskap. Idag passade jag till och med på att slumra till efter lunchen. Underbart!



Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!