Motorstoppet

En människa är ingen maskin det vet alla. Skillnaden för mig just nu är att jag just har lärt mig att det verkligen är så.

Det kommer handla mycket om det framöver, att återgå till att vara en människa som ska fungera på alla växlar och inte köra för fort. Jag känner redan att jag kommer stöta på patrull emellanåt.

Jag är ju inte sjuk...det är det klart märkligaste! Just nu tänker jag att en influensa går över på en vecka och det vet alla, men det här är inte så. Det säger iallafall de som säger sig veta nåt.

Var på samtal igår. Fantastiskt att få komma igång direkt och vi satte upp en målbild. Var ville jag vara när vi sa hejdå sista gången. Hur vill jag må den dagen. Jag fick tänka lite och sen hade jag svaret...

Jag vill se mig i spegeln och veta vem det är som står där. Det ska vara jag och det ska vara klart för mig vem det är.

Tack för att jag fick chansen att stanna upp mitt i livet, innan det var för sent känner jag idag!

Idag skiner solen, både inne och ute!

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!