En veckas uppdatering

Ja, så får det bli idag. Denna vecka har jag kört bil till jobbet och då märks att jag "saknar" min tid på tåget när jag brukar blogga. Så nu kommer en resumé över veckan som gått.

Vi har firat Ps födelsedag med middag hos hans föräldrar på lördagen och kaffekalas på söndagen. Kaffekals för vuxna hör inte till vanligheterna och det var fler barn än vuxna även på detta vuxenkalas. Jag älskar vårt hus och vår trädgård, de lite större barnen kunde först leka inne och när dom tröttnade på det krängde dom på sig sina ytterkläder och gick ut ett tag och lekte ute.

Jag hann med två stavpromender och det kändes bra :)  Jag kommer att klara av mitt mål i NY!

Annars har jag gjort följande reflektion...
Helt onödigt att ha en extra dag i februari, vem har bestämt att den ligger i februari och inte på sommaren? Tänk er en extra sommarkväll med grillat under semestern ja det hade helt enkelt smakat bättre än 29 dagar i februari.


Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!