3 månader senare

Det känns som en rubrik i en film men det helt enkelt den tid som passerat sen mitt förra inlägg. Jag är uppkopplad jämt, har bilder och blogginlägg färdiga i huvudet. Jag har formulerat meningarna, åsikterna, funderingarna är med, allt är klart men så är det något som gör att när jag har tid så är allt det som tidigare låg klart som borta. Oförklarligt borta, raderat eller bara lagt åt sidan. Vet inte vilket. 

På tre månader har jag i alla fall haft många tankar om livet, moments och andra saker som har fladdrat förbi. Vissa saker stannar kvar lite längre och vissa flyger snabbt över. 

Jag är till sist tillbaka i businessvärlden, spännande! Signerade mitt avtal om en fast tjänst på Svenska John Deere bara några timmar innan planet till Tyskland lyfte. Jag började som konsult den 4 augusti och har numer endast 10 minuter till jobbet! Känslan i kroppen är obeskrivbar, det kan låta banalt men för mig är det otroligt viktigt. Jag har ett jobb som jag trivs med, trevliga kollegor som dessutom är flera stycken både lokalt och i Tyskland. 

Det tog tre år och massor av tuffa lärdomar innan det äntligen blev min tur! 




Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!