Hej igen!

Nu har det gått tre månader på 2014. Jag valde att avsluta/ ta en paus från min blogg i december för jag kände mig trött på den och allt annat runt omkring. Nu är jag mycket piggare och känner mig motiverad att dela med mig igen. 

Detta har hänt sen sist:
Jag har sagt upp mig, vågade ta steget ut i det okända. Mådde allt sämre igen och insåg att detta var det enda rätta att göra. Jag har firat varje dag sen dess och räknat ner. 
1 april var min första lediga dag! Kändes som ett aprilskämt men det var helt sant! Nu ska jag andas, njuta av livet, stanna upp och känna efter. 

Jag har börjat rida igen! Inte en dag för sent!

Jag har passerat 40 årsdagen! Krisen har passerat och jag känner mig som en stark och stolt 40-åring, kanske att krisen kostade mig en splitterny racercykel, men det var det värt. Anmält mig till mitt livs första cykellopp, 30 km i maj. 

Välkommen tillbaka eller bara välkommen! 

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!