Vart tar dagarna vägen?

Jaha, nu var det redan tisdag igen. P har varit hemma ett par dagar och vi har njutit av en familjehelg. Det var välbehövligt efter allt stress som varit de sista månaderna.

Vi startade helgen med att åka till Göteborg tidigt på lördagen, P skulle springa Varvet. Något som jag anmälde mig till tidigare, när jag fortfarande trodde att jag skulle hinna träna tillräckligt mycket för att komma i form. Nu blev det så att jag gav bort min plats till min käre make, han var överförtjust! Jag undrar om hans tanke var, ju fortare jag springer desto snabbare är jag klar? Hur som helst så sprang han på superfina 1,58 minuter! Hurra, för nästa år får jag starta i en bättre startgrupp, tack älskling!

Söndagen spenderades i en av Malmös lekparker.

Ny vecka.

Idag var det Sommarfest på dagis. Då har vi picknick och sen sjunger barnen tillsammans med andra dagis i närheten. Jättegulligt! Om det inte kommer en hagelskur modell golfbollar mitt i sångstunden! Jösses vad snabbt man blir blöt utan regnkläder.
Härligt med svensk sommar!

Populära inlägg i den här bloggen

Mot San Fransisco!