Jag är inte sams med min Mac

Jag suckar tungt. Jag är totalt oförstående till min Mac värld. En värld som jag stundom är väldigt mallig att tillhöra, stundom svär jag högt över alla moln och program dom inte gör som jag vill.

Nu ville jag bara spara mina bilder från kameran på normalt vis, men icke. Dom flög in automatiskt i iPhoto och där blandas allt med det som är fotat med iPhonen och vips är det tital oordning bland mina bilder. Jag vill inte ha oordning bland mina bilder! Lika lite som jag vill ha ett hus täckt i byggdamm! Nu har jag bägge.

Idag har det mesta blivit "klart" där uppe. Det enda vi väntar på ny är fönstret till gaveln. Alla andra rum är helt klara med innertak och så. Nästa vecka kommer målare och ska göra klart. Det går bra nu! Bilderna jag ville visa sitter fast någonstans i min Mac värld så jag får återigen lägga ut några bilder tagna med mobilen.










Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!