Födelsedag!

Hurra för mig, igår vad det min födelsedag. Den började bra, vi kom upp tidigt och lämnade barnen på dagis i bra tid innan frukost. Det gjorde med att Oscar blev helt förvirrad eftersom vi kom "för tidigt".
Sen var det jobb och sen bar det av på ett ärende inne i Köpenhamn. Det gick bra ända till jag skulle hem, då lyckades jag helt sonika köra in på slottets gård i tron om att det var en jättestor vändplan. När jag kom närmare konstaterade jag att det stor en hiskeligt stor staty på planen och tvekade innan jag fortsatte köra in. När jag vnder huvudet mot vänster för att vända ser jag att det kommer en lustig figur gående mot mig - en högvakt! Eh, tänkte jag och fick snabbt i backen! Jäkligt pinsamt är det enda jag kan komma på att tänka.
En sväng via stallet och mockade åt Contessa eoch sen hem till barn och lagad middag!
Däremellan pep det hela dagen av alla grattis jag fick på FB och på SMS. Några samtal kom såklart också och särskilt ett, som gjorde mig extra glad. En vän som sa att hon läste min blogg ?!, det trodde jag ingen gjorde. Tack!
Såna dagar kan man ha fler av.

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!