Gammal info...förra veckans inlägg som stannat i mailen...

Måndagen 16 aug spenderades med glada miner och gott sällskap. Ulrika, Isak och Ville kom på besök, senare kom även Alioth och hans mamma. Det var ett härligt avbrott i all stress. Vi fikade, pratade inredning och bara var helt vanlig mammor för en stund. Underbart!

Mitt liv… (skrivit onsdagen den 17 aug)
Igår bar det av, kl 10.20 satte vi oss i bilen. Jag började med att köra till macken, till tonerna av Hollywood Hills. När jag hade tankat och styrde kosan mot norr spelades Leaving home… snacka om signs. Allt kändes ok, förutom bilresan som jag visste skulle bli lång. Emma frågade första gången på inre ringleden när vi skulle vara framme. Det säger allt. Sen gick det bra, vi körde till Mjölby och åt på MackeDonkan som jag sa och varje gång jag sa det så skrattade Emma glatt. Jag beundrar mina rara barn som har haft en tuff tid bakom sig, och kommer ha ett tag till antar jag. Efter mjölby körde jag på lite extra och helt plötsligt utbrister Emma ”mamma, får man verkligen köra så här fort, eller? Nä kanske inte tänkte jag och sänkte snällt farten. Ja, vissa har ordning och reda inbyggt i kroppen.


Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!