Att vara mellan jobb...

idag har jag packat en papplåda med mina saker på jobbet och man kan säga att jag har arbetat min sista dag på Storck.
Det är ganska exakt 7 år sen jag sökte jobbet och var på första intervjun. Känns märkligt när jag tänker på allt som hänt på de sju åren. Först några månader i Stockholm, sen blev jag kär i och på bron till jobbet. Jag blev sambo och vi fick barn, vi gifte oss och fick ytterligare ett barn. Under samma tid har jag så jobbat hårt på Storck och lärt känna mig själv och flera andra som kommer ha fortsatt stor betydelse i mitt liv.

Jo, visst känns det vemodigt men om jag tänker på nästa vecka så kommer allt i annat ljus. Nu är det nära, bara nerförsbacken kvar känns det som!

Om två veckor börjar jag på nytt jobb, nya rutiner och det som skrämmer mig mest är insikten att jag kommer behöva gå upp runt 6 på morgonen...Idag ligger och barnen gärna och drar oss till lite över sju.

Jag önskar mig själv Lycka till med allt!

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!