Årets första bad...

gjordes inte av mig utan av barnen.

Vi var hos min mamma och hälsade på, hon bor precis vid en badplats. Vi tog oss dit via en superhärlig promenad som hade några stopp på vägen, stopp avsedda för blomsterplock. Oscar såg ut som plockad i nån härlig reklam, där han stod med ängsblom upp över öronen.

Väl framme vid stranden så fanns det bara en växel på barnen, framåt! Full fart! Det var så kallt så jag och mamma fick frostskador bara vi närmade oss, barnen däremot de verkade inte bekomma sig alltför länge. Antagligen tappade dom känseln i fötter och ben efter en kort stund. Jag hade väl en vag känsla av oansvarighet men det försvann snabbt när jag såg hur glada barnen var, dom skrattade och lekte och hade bara hur kul som helst. Efter en del vekcor med lite uppochner vänd värld värmde det mer är det kalla vattnet kylde.

Vi avslutade eftermiddagen med att äta glass...

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!