Tid för mig själv

Idag var det måndag igen. Jag hade ett möte inbokat och efter det en träff med pappa. Mitt möte gick bra, jag får lära mig massor av bra och nyttiga saker. Alldeles säkert lika jobbiga när jag ska börja anpassa och lära mig leva efter dessa nya lärdomar.
Tänk att jag ska vara nästan 40 år och bli upplyst kring, för andra, helt självklara saker. Ja, vad kan man säga annat än - bättre sent än aldrig.

Efter mitt informativa möte mötte jag min pappa och vi åkte till stan. Spanade in en fotoutställning i Gallerian, tyvärr är den slut imorgon så jag kan inte be er gå dit. Det var bilder på diverse kändisar men inte minst den allra sista bilden på Marilyn Monroe. Bilderna var tagna av den svenske fotografen Leif-Erik Nygårds och var väldigt trevliga. Dock hade man misslyckats totalt med ljussättningen så det blänkte förfärligt på varje bild. Synd för utställningen tycker jag allt!

Nu kör vi bilden, den sista på Marilyn!

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!