Fulltecknad dag ;)

Helt i min smak...undrar vad doktorn tycker?
Lite sovmorgon med barnen, frukost och efterföljande promenad till dagis med morfar. Lite kaffe på kökstrappan och sen in till stan. Shopping på Mio möbler. En matta, ett överkast och hyllor till barnens garderob. Raka vägen till gymmet i Knivsta och en språngmarsch på 7 km. Hämta barnen, laga mat och nu ska jag snart äta middag... Ja det var en helt enkelt en dag i min smak, undrar hur den smakar imorgon?

Under min löptur så upptäckte jag en intressant sida hos mig själv. Jag försökte "korta" ner fem minuter genom att öka farten... Det säger väl allt om hur jag lever?

Imorgon möte igen, sen vet jag lite mer hur länge det här ska pågå.

Tillsist vill jag klappa en gammal man på kinden och säga godnatt och sov gott. Du levde ett långt och rikt liv på många sätt och jag hoppas att du fann ro i livet. Tack för alla dina spännande historier och tänk att du alltid hade olika strumpor ;)

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!