att sakna något gammalt och att tycka om något nytt

jag trodde aldrig att jag skulle säga det här... Jag saknar tippen i Limhamn!? Kan ni fatta? Men det är verkligen sant, det var så himla bra. Stor och med bra ordning. I helgen åkte vi till tippen i Uppsala och den var verkligen förfärlig. Liten, trång och en kö som räckte runt halva kvarteret. Vad gjorde alla invånare i Uppsala på tippen precis samtidigt som jag???

Jag har även upptäckt det fiffiga att bo här, vi var på Kräftskiva utan barn... Kul! Vi kom hem kl 3 på morgonen och med tanken på att jag fick sova så länge jag ville dagen efter somnade jag gott. Jag vaknade vid 10 och då hade jag inte vaknat en enda sekund.

Annars går livet framåt, lite bättre än förut då det fortfarande inte har infunnit sig en långtråkig vardag ännu. Vädret har varit bra, barnen trivs bra på dagis, jag trivs på mitt nya jobb, P är glad i sitt.

Nu har vi bara ett 50 tal kartonger kvar att packa upp... 

Populära inlägg i den här bloggen

Vart tar dagarna vägen?

Mot San Fransisco!